>POEMAS ESCRITOS DE CANDO EU ERA UN MOZO. DÍA 2 de novembro de ano de 1975


>LEMBBRANZA PRIMEIRA

Nunca mirei o sol,

No verán.

Somentes imaxes

De tí,

Meu amor.

NOITE DA ESPERANZA

Noite da esperanza

Namentres que lúa brile

E durmes a miña beiriña.

Noite da esperanza

Queimado o sol ficou,

E somentes as estrelas fican,

Estás a miña beiriña,

E somentes apreto unha almofada sen peitos.

Noite da esperanza

Durmo entre os sonos da liberdade,

E unha desesprada agonía ilimitada

Habita no meu interior.

Noite da esperanza

Os eidos cheos de balumada

E estáticos os corazóns

E a imaxe túa

Ateiga unha boca chea de bicos.

Noite da esperanza,

Os barcos e os bois

Marcharon dos peiraos e dos alpendres.

Noite da esperanza

Xurdíu entre o amor que non esquezo,

Antre unha loita

Con unha almofata sen peitos.

MIGUEL DUBOIS

Deixar unha resposta

